1. Yleiset ehdot

Plastweld Oy voi päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin pätee tällä sivulla mainitut tilausehdot.

Plastweld ei ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat ylivoimaisesta esteestä, joihin yhtiö ei pysty vaikuttamaan. Plastweld on velvoitetty lmoittamaan asianomaisille tällaisista tapahtumista välittömästi.

2. Asiakas

Asiakkaalla on velvollisuus tilausta tehdessään ilmoittamaan täydelliset ja virheettömät yhteystietonsa. Ilmoitettava on vähintään (nimi, sähköpostiosoite, osoite, puhelinnumero).

Tallennamme tiedot asiakasrekisteriimme. Tietoja käytetään asiakastietojen ylläpitämiseen, sekä tilausten toimittamiseen.

Sivuilla käytetään evästeitä. Käytämme evästeitä palveluiden kehittämiseen ja markkinoinnin kohdistamiseen.

3. Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituksen hinnat eivät sisälly hintoihin.

Toimitusajat ovat arvioita valmistajien ja toimitusyritysten ilmoittamien tietojen perusteella.

4. Toimitukset

Tavoitteenamme on käsitellä valmiit tilaukset 36 tunnin sisällä sen vastaanottamisesta, mikäli tilauksen kaikki tuotteet löytyvät varastostamme, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.

5. Takuu

Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden. Tuotteet voi palauttaa postin asiakaspalautuksella tai suoraan varastoomme.

Jos kuluttaja peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on Kuluttajansuojalain 6. luvun 17 mukaisesti palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastaa itse tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, ellei ole toisin sovittu.

Erikoiskuljetusta vaativat palautukset kuten isot laiturit käsitellään tapauskohtaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tällaisissa tapauksissa.

Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tuotepakkauksesta mikäli harkitsette tuotteen palautusta. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.

Säilytä kaikki tilaukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta.

6. Reklamaatio

Asiakas on velvollinen esittämään tilausvahvistuksen, ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tuotteen virheestä.

Reklamaatiot käsitellään vain kirjallisesti. Reklamaation voi toimittaa vapaamuotoisena sähköpostilla tai kirjeenä asiakaspalveluumme.

Erimielisyyksien ratkaiseminen: Asiakkaalla on oikeus saattaa mahdolliset syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulisi kuitenkin olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).