1. Yleiset ehdot

Plastweld Oy voi päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin pätee tällä sivulla mainitut tilausehdot.

Plastweld ei ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat ylivoimaisesta esteestä (force majeure), joihin yhtiö ei pysty vaikuttamaan. Plastweld on velvoitettu ilmoittamaan asianomaisille tällaisista tapahtumista välittömästi.

2. Asiakas

Asiakkaalla on velvollisuus tilausta tehdessään ilmoittaa täydelliset ja virheettömät yhteystietonsa. Ilmoitettava on vähintään (nimi, sähköpostiosoite, osoite, puhelinnumero).

Tallennamme tiedot asiakasrekisteriimme. Tietoja käytetään asiakastietojen ylläpitämiseen, tilausten toimittamiseen sekä markkinointiin. Voit kieltää yhteystietojesi käytön markkinointitarkoituksiin milloin tahansa.

Sivuilla käytetään evästeitä. Käytämme evästeitä palveluiden kehittämiseen ja markkinoinnin kohdistamiseen.

3. Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituksen hinnat eivät sisälly tuotteen hintaan, vaan ne lisätään kassalla valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaisesti.

4. Tilaukset

Tavoitteenamme on käsitellä valmiit tilaukset 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, kun tilauksen maksutapa on hyväksytty ja mikäli tilauksen kaikki tuotteet löytyvät varastostamme. Jos osa tilauksen tuotteista puuttuu varastostamme, toimitamme puuttuvat tuotteet jälkitoimituksena ilman lisäkorvausta.

Huomaathan, että osa tuotteistamme valmistetaan tilauksesta (esimerkiksi paljut, paljukärryt ja laiturit), joten toimitusajat vaihtelevat tuotannon tilanteen mukaisesti. Olemme kuitenkin aina yhteydessä asiakkaaseen toimitusaikoja koskevissa kysymyksissä. Toimitusajat ovat arvioita valmistajien ja toimitusyritysten ilmoittamien tietojen perusteella.

Plastweld Oy:llä on oikeus perua Outlet-osaston tuotteista tehty tilaus, mikäli poistuvaa tuotetta ei ole enää saatavissa. Tällaisissa tilanteissa maksu palautetaan ostajalle kokonaisuudessaan.

5. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

6. Toimitukset

Toimitustapoina verkkokaupassamme on valittavana nouto tehtaaltamme, kotiinkuljetus tai nouto Kaukokiidon terminaalista.

Nouto tehtaalta

Saat myynnistämme tiedon kun tilauksesi on noudettavissa tehtaaltamme Koivusillantie 82, 66440 Tervajoki. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin noin klo 9-15.

Kotiintoimitus

Tilaamme tilauksellesi kuljetusliikkeen toimituksen valitsemaasi osoitteeseen. Toimitukset kulkevat kuljetusliikkeen aikataulujen mukaisesti ja perälautajakeluna. Huomioithan, että kotiintoimitusta ei voida järjestää saaristoalueille, Lappiin, eikä sellaisiin paikkoihin, joihin kuljetusautolla ei pääse. Tilaajan vastuulla on varmistua siitä, että toimitus kuljetusautolla on mahdollinen. Mikäli toimitusta ei voida toimittaa tilattuun osoitteeseen, voidaan tuotteet purkaa sellaiseen paikkaan, josta tilaajan on noudettava tuotteet itse.

Nouto Kaukokiidon terminaalista

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Kaukokiidon terminaaliin, josta voit noutaa tuotteen. Saat saapumisilmoituksen kun tuote on noudettavissa. Tilaus on noudettava 3-5 vrk:n kuluessa saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Mikäli tilausta ei noudeta terminaalista sovittuna ajankohtana, voidaan tilaajalta veloittaa aiheutuvat lisäkustannukset.

7. Takuu

Kylpytynnyrit

Myönnämme PW-SPA -kylpytynnyreille 2 vuoden yleistakuun materiaali- ja valmistusvirheille. Takuu edellyttää, että tuotteet on asennettu ja huollettu asennus- ja käyttöohjeen edellyttämällä tavalla.

Kaupallisiin tarkoituksiin käytettäville PW-SPA-kylpytynnyreille myönnämme 6 kuukauden takuun materiaali- ja valmistusvirheille. Kaupallisella käytöllä tarkoitetaan vuokraustoimintaa. Rekisteröitävien kärrykylpytynnyrien omistajanvaihdoksista on ilmoitettava Plastweld Oy:lle kirjallisesti kahden viikon kuluessa kaupanteosta, jotta takuu pysyy voimassa.

Takuu on voimassa ostopäivästä alkaen.

Kylpytynnyri:

Kylpytynnyrin muoviselle allasosalle takuuaika on 10 vuotta.

Kylpytynnyrin puuosiin myönnämme yleistakuun materiaali- ja valmistusvirheille, edellyttäen että kylpytynnyri on asennettu ja sitä on huollettu asennus- ja käyttöohjeen mukaisesti.

Kamiina:

Kamiinan yleistakuu on 2 vuotta. Kaupallisessa käytössä olevan kylpytynnyrin kamiinalle myönnämme 1 vuoden takuun. Takuu ei koske arinaa.

Kylpytynnyrin kuljetuskärry (Mobile-tuotteet):

Kotimainen kärryvalmistajamme myöntää kärrylle 2 vuoden runko- ja rakennetakuun. Valoille ja laakereille takuu on 1 vuosi. Kaupallisessa käytössä kuljetuskärryn takuut ovat samat.

Takuu ei kuitenkaan koske:

  • Asennuksesta johtuvia virheitä
  • Puuverhouksen värimuutoksia, halkeamia, kosteusvaihteluista aiheutuneita tai muita puumateriaalille tyypillisiä virheitä
  • Normaalista käytöstä johtuvaa kulumista
  • Käyttövirheistä johtuvia vaurioita
  • Pakkasen aiheuttamia vaurioita
  • Kemikaalien aiheuttamia vaurioita
  • Säännöllisen ja ohjeistetun huollon laiminlyönnistä johtuvia vaurioita.

Takuu ei kata mitään välillisiä kuluja, joita saattaa syntyä materiaali- ja valmistusvirheen korjaamisen yhteydessä.

Jos havaitset tuotteessa virheen, ota välittömästi yhteyttä tuotteen myyjään kirjallisesti ja valokuvalla varustettuna.

Vesisäiliö

Takuu 5 vuotta.

8. Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuissa tuotteissa on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteet voi palauttaa postin asiakaspalautuksella tai suoraan varastoomme.

Jos kuluttaja peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on Kuluttajansuojalain 6. luvun 17 mukaisesti palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttaja vastaa itse tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, ellei ole toisin sovittu.

Erikoiskuljetusta vaativat palautukset kuten isot laiturit käsitellään tapauskohtaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tällaisissa tapauksissa.

Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tuotepakkauksesta mikäli harkitsette tuotteen palautusta. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.

Säilytä kaikki tilaukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta.

9. Reklamaatio

Asiakas on velvollinen esittämään tilausvahvistuksen, ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tuotteen virheestä.

Reklamaatiot käsitellään vain kirjallisesti. Reklamaation voi toimittaa vapaamuotoisena sähköpostilla tai kirjeenä asiakaspalveluumme.

Erimielisyyksien ratkaiseminen: Asiakkaalla on oikeus saattaa mahdolliset syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulisi kuitenkin olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).